Takeaway

Handelsbetingelser

1. BRUGS - OG SALGSBETINGELSER

  • Din ordre: Det er vigtigt, at du kontrollerer, at alle oplysninger i forbindelse med din bestilling er korrekte. Du har afgivet din ordre, når du trykker "Fortsæt" og har derefter ikke mulighed for at rette eventuelle indtastningsfejl.
  • Ændring eller annullering af ordre: Det er ikke muligt at ændre eller annullere din ordre samt få pengene refunderet, når du har afgivet din ordre og betalingen er gennemført. Hvis du ønsker at ændre eller annullere din ordre, kan du kontakte vores kundeservice, som vil forsøge at få fat på den pågældende restauratør. Der er dog ingen garanti for, at det lykkes at få kontakt, og/eller restauratøren kan imødekomme dit ønske, da de kan have påbegyndt ordren.
  • Betalingsgodkendelse: Hvis din betaling ikke godkendes, vil din ordre ikke blive behandlet eller kommunikeret til den pågældende restauratør.
  • Afvisning af din ordre: Bekræftelsessiden, som du ser på hjemmesiden, og den ordrebekræftelse, som du modtager på e-mail, er kun er en bekræftelse på, at din ordre er modtaget og behandlet. Det betyder ikke nødvendigvis, at din ordre er accepteret af den pågældende restauratør. Vi opfordrer alle vores restauratører til at acceptere alle ordrer og til straks at informere os, hvis en ordre afvises. Vi vil derefter informere dig (som regel via e-mail) så hurtigt som muligt, hvis en restauratør afviser din ordre. Restauratører kan dog til enhver tid vælge at afvise ordren, hvis de har for travlt, eksempelvis grundet vejrforhold eller af andre årsager.
  • Afhentning: Du sørger selv for at afhente din bestilling til det oplyste tidspunkt. Såfremt der skulle være nogle reklamationer i forbindelse med ordren, råder vi dig til at kontakte restauratøren direkte. Ellers er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice, som er klar til at hjælpe dig.
  • Levering: De anslåede leverings– og afhentningstider angivet af den pågældende restauratør er kun estimater. Fitmeal Takeaway ApS eller restauratøren kan ikke garantere, at ordren er klar til afhentning eller kan leveres inden for de anslåede tider.

2. FORTRYDELSESRET

Jf. forbrugeraftaleloven er der ikke fortrydelsesret på bestillingerne fra det tidspunkt, hvor bestillingen er bekræftet. Enhver bestilling går direkte i produktion og anses derfor værende påbegyndt direkte efter bekræftelsen af bestillingen.

3. KUNDESERVICE

  • Generelt: Det er vigtigt for os, at vores kunder er tilfredse. Vores kundeservice vil derfor så vidt muligt forsøge at hjælpe dig, hvis du har problemer med din ordre. Du kan kontakte vores kundeservice ved at sende en mail til kundeservice@fitmeal.dk eller ved at ringe på telefon: (+45) 7077 0055
  • Feedback: I tilfælde af at du er utilfreds med kvaliteten af et produkt eller den service, en restauratør har leveret, kan du give feedback i form af vurderinger, kommentarer og anmeldelser på hjemmesiden ("Anmeldelser"), der afspejler din oplevelse. Anmeldelser er en vigtig del af vores kvalitetskontrol.
  • Kompensation: Hvis du er utilfreds med kvaliteten af et produkt eller den service, en restauratør har leveret, og du ønsker at få refunderet beløbet eller få et forholdsmæssigt afslag i prisen eller en anden kompensation, bør du kontakte restauratøren direkte og indgive din klage dertil ved at følge restauratørens egne klageprocedurer. Hvis du ikke er i stand til at kontakte restauratøren, eller restauratøren nægter at behandle din klage, kan du kontakte vores kundeservice inden for 48 timer efter du har afgivet din ordre, og en af vores kundeservicerådgivere vil derefter forsøge at kontakte restauratøren og anmode om en kompensation på dine vegne. Bemærk venligst, at vi ikke har mulighed for kontinuerligt at kontrollere restauratørerne, og kvaliteten af de produkter eller den service, de leverer, og vi kan derfor ikke give og er ikke ansvarlige for at give dig kompensation på vegne af en restauratør.

4. BETALING

  • Betalingsmetode: Alle priser er i DKK og inkl. moms. Betaling skal ske med et af de betalingskort, der accepteres af hjemmesiden.
  • Betaling med kort: Betaling sker online via DIBS betalingsgateway ved trækning på debetkort, kreditkort eller ved netbank overførsel. Der kan blandt andet betales med Dankort, eDankort, VISA-Dankort, MasterCard, Eurocard, Diners Club, American Express, Netbank, Nordea e-betaling m.fl.

5. ANSVAR

  • Priser og informationer på hjemmesiden: Vi tilstræber at vedligeholde og opdatere alle oplysninger på hjemmesiden. Dog kan vi ikke garantere, at alle oplysninger er fuldstændige. Der kan således forekomme forældede oplysninger. I sådanne tilfælde har vi eller den pågældende restauratør ingen forpligtelse til at sikre, at du får bestillingen til den lavere pris end den aktuelt gældende, eller til at kompensere dig i forbindelse med forkerte prisangivelser.
  • Informationer om retter: Vi modtager informationer om restauratørernes retter og vores diætister beregner energifordeling mv. på baggrund heraf. Det er derfor restauratørerne, der er ansvarlige for, at de pågældende informationer, der gives til Fitmeal Takeaway ApS er retvisende.

6. MISBRUG OG CHIKANE

Fitmeal Takeaway ApS forbeholder sig retten til at undlade at videreformidle en bestilling uden varsel ved misbrug eller mistanke om misbrug. Fitmeal Takeaway ApS forbeholder sig ligeledes retten til at bryde en eventuel anonymitet, såfremt en bestilling gennemføres uden en gyldig betalende modtager.

7. PERSONDATA

Fitmeal Takeaway ApS er ansvarlig for håndteringen af dine data, og at disse ikke videregives til andre parter.


LOGIN

KURV
Pris for menuer
0,00 DKK